Sicres Telecom - operator de telefonie fix.
NoutatiServiciiAsistenta clientelaCompaniaSolutiiContacte
Legătura fixă pentru persoane juridice

Întrebări
Vom avea posibilitatea de a ne păstra numărul de telefon odată cu schimbarea oficiului?
Cât de urgent «Sicres Telecom» montează numere de telefon noi?
Care este activitatea companiei «Sicres Telecom»?
Care este calitatea legăturii fixe, propuse de «Sicres Telecom»?
Care este modalitatea de rezolvare a problemelor calităţii serviciilor în «Sicres Telecom” şi care sunt garanţiile calităţii?
Care este taxa pentru conectarea la legătura fixă şi pentru abonament?
Ce modalitate de montare a numerelor de telefon propune «Sicres Telecom»? Dvs. montaţi linii de telefon noi?
Ce planuri tarifare propune compania Dvs.?
Ce reprezintă legătura fixă?
Ce servicii suplimentare propune «Sicres Telecom»?
Cu cât sunt mai ieftine serviciile Dvs. în comparaţie cu alte?
Cum putem seta regimul ton la telefon?
Cum se efectuează achitarea serviciilor «Sicres Telecom»?
Dacă deja sunt abonat la «Sicres Telecom» prin legătura fixă, este necesar de a mă conecta suplimentar la serviciul legăturii internaţionale?
Dacă Dvs. dispuneţi de numere de telefon de la «Мoldtelecom», conectarea unui număr nou de la «Sicres Telecom» este gratuită. Iar dacă nu dispuneţi de aşa numere de telefon, conectarea la serviciul dat constituie 1500 lei. Plata pentru abonament constituie 22 lei.Care este costul unui număr de telefon la «Sicres Telecom»?
Dacă vom procura de la «Sicres Telecom» numărul de telefon va fi acesta proprietatea noastră?
Dacă «Sicres Telecom» va fi deconectat de la energia electrică, în ce mod vom efectua apelurile?
De ce instalaţii am nevoie pentru a mă conecta la legătura fixă?
De ce tarifele «Sicres Telecom» sunt mai reduse?
Deseori utilizez servicii fax, pot transmite şi a primi aceste servicii prin reţeaua Dvs.?
Dispun deja de telefon, cum va fi organizată în aşa caz legătura?
Efectuează audierea convorbirilor «Sicres Telecom»?
Există oare volume de convorbiri lunare obligatorii?
Legătura fixă de la compania «Sicres Telecom» - este IP sau nu?
Pentru ce avem nevoie de serviciile «Sicres Telecom»?
Pentru ce propuneţi Dvs. aceste servicii?
Prin ce «Sicres Telecom» este mai bun ca alţi operatori?
Propunând taxe reduse, care este profitul Dvs.?
«Sicres Telecom» va efectua schimbări în reţelele sale?«Sicres Telecom» va efectua schimbări în reţelele sale?

Răspunsuri
  Vom avea posibilitatea de a ne păstra numărul de telefon odată cu schimbarea oficiului?

Da, numărul se va păstra independent de sectorul sau adresa Dvs. Dacă la moment nu există posibilitatea de conectare a Dvs. conform adresei noi, vă propunem serviciul de readresare la numărul Dvs.

[ Sus ]

 Cât de urgent «Sicres Telecom» montează numere de telefon noi?

Acest serviciu depinde de un şir de condiţii tehnice, care parvin după un studiu de analiză. Procesul conectării abonatului nou este foarte responsabil pentru noi, de aceasta depinde colaborarea noastră pentru viitor. De aceea despre termeni putem discuta numai după avizul tehnic. Aproximativ 2-3 săptămâni.

[ Sus ]

 Care este activitatea companiei «Sicres Telecom»?

Noi suntem operatori ai legăturii fixe. Compania noastră este preocupată de asigurarea unor servicii de legătură fixă şi internaţională conform unor tarife convenabile.

[ Sus ]

 Care este calitatea legăturii fixe, propuse de «Sicres Telecom»?

Calitatea legăturii fixe este aceiaşi, ca şi a operatorului naţional.

[ Sus ]

 Care este modalitatea de rezolvare a problemelor calităţii serviciilor în «Sicres Telecom” şi care sunt garanţiile calităţii?

«Sicres Telecom» garantează calitatea efectuării legăturilor. 24 de ore din 24 la dispoziţia Dvs. este serviciul de susţinere a clienţilor. La orice oră la apelul Dvs. specialiştii noştri vă vor fi la dispoziţie! Departamentul tehnic în permanenţă efectuează monitoringul stării tehnice pentru toate instalaţiile noastre.

[ Sus ]

 Care este taxa pentru conectarea la legătura fixă şi pentru abonament?

Dacă Dvs. dispuneţi de numere de telefon de la «Мoldtelecom», conectarea unui număr nou de la «Sicres Telecom» este gratuită. Iar dacă nu dispuneţi de aşa numere de telefon, conectarea la serviciul dat constituie 1500 lei. Plata pentru abonament constituie 22 lei.

[ Sus ]

 Ce modalitate de montare a numerelor de telefon propune «Sicres Telecom»? Dvs. montaţi linii de telefon noi?

Modalitatea este aceiaşi ca şi la operatorul naţional. În afară de reţelele noi, noi instalăm utilaje de calitate şi efectuăm reglarea acestora. Noi propunem soluţionarea problemelor în complex pentru funcţionarea optimă a telefonului Dvs. Pentru aceasta înainte de conectarea abonatului nou, departamentul tehnic efectuează un studiu detaliat şi posibilitatea reţelelor existente. Acest serviciu se efectuează suplimentar şi gratuit.

[ Sus ]

 Ce planuri tarifare propune compania Dvs.?

Planul tarifar „Avans” — dacă doriţi să economisiţi mai mult şi să duceţi evidenţa convorbirilor Dvs. şi a colaboratorilor Dvs. Planul tarifar „Credit” — cu posibilitatea achitării serviciilor Dvs. de facto.

[ Sus ]

 Ce reprezintă legătura fixă?

Este o legătură simplă staţionară, aceiaşi ca şi a operatorului naţional. Puteţi apela în orice direcţie (prin oraş, Moldova, peste hotare, la mobil: „Voxtel”, „Moldcell”). Diferenţa constă în faptul, că la «Sicres Telecom» tarifele sunt mai reduse în comparaţie cu operatorii naţionali.

[ Sus ]

 Ce servicii suplimentare propune «Sicres Telecom»?

Inserarea tuturor apelurilor efectuate, garanţia confidenţială a acestora, servicii de livrare expres a tuturor documentelor, 24 de ore din 24 la dispoziţia Dvs. serviciul clientelă, reglarea tuturor aparatelor de telefon şi STA, susţinerea informaţională şi tehnică stabilă. Toate serviciile suplimentare sunt gratuite.

[ Sus ]

 Cu cât sunt mai ieftine serviciile Dvs. în comparaţie cu alte?

În multe direcţii serviciile noastre sunt mai ieftine în comparaţie cu alte companii. Dispunem de o politică flexibilă de preţuri şi dorim ca clienţii noştri să fie totdeauna mulţumiţi nu numai de calitatea serviciilor propuse ci şi de costul acestora.

[ Sus ]

 Cum putem seta regimul ton la telefon?

După ridicarea receptorului reconectarea la regimul ton poate fi efectuată după tastarea „*” sau „tone”. Orice aparat de telefon modern dispune de tasta TONE/PULS. Pentru schimbarea regimului de apel schimbaţi poziţia întrerupătorului.

[ Sus ]

 Cum se efectuează achitarea serviciilor «Sicres Telecom»?

Serviciile noastre se achită în conformitate cu condiţiile stipulate în contract. Contul se transmite prin e-mail, iar factura – prin oficiul poştal. Achitarea acestora poate fi efectuată în orice filială „Mobiasbanca", sau în oficiul «Sicres Telecom», în biroul 602.

[ Sus ]

 Dacă deja sunt abonat la «Sicres Telecom» prin legătura fixă, este necesar de a mă conecta suplimentar la serviciul legăturii internaţionale?

Serviciul legăturii internaţionale în aşa caz va fi asigurat automat.

[ Sus ]

 Dacă Dvs. dispuneţi de numere de telefon de la «Мoldtelecom», conectarea unui număr nou de la «Sicres Telecom» este gratuită. Iar dacă nu dispuneţi de aşa numere de telefon, conectarea la serviciul dat constituie 1500 lei. Plata pentru abonament constituie 22 lei.Care este costul unui număr de telefon la «Sicres Telecom»?

Un număr de telefon simplu nu va costa nimic, Dvs. achitaţi numai pentru conectarea acestuia. Dispunem de numere din platină, aur, argint – pentru acestea trebuie să achitaţi o taxă suplimentară. Suma taxei se stabileşte la încheierea contractului.

[ Sus ]

 Dacă vom procura de la «Sicres Telecom» numărul de telefon va fi acesta proprietatea noastră?

Conform legislaţiei Republicii Moldova toţi operatorii legăturii fixe au dreptul de a acorda clienţilor săi numere de telefon pentru perioada de activitate a licenţei. Toate cantităţile de numere aparţin statului. Dvs. nu puteţi vinde numărul de telefon sau să-l transmiteţi cuiva drept moştenire.

[ Sus ]

 Dacă «Sicres Telecom» va fi deconectat de la energia electrică, în ce mod vom efectua apelurile?

Pentru asigurarea unei aprovizionări în continuu noi folosim un generator de tip dizel. Chiar şi la deconectarea energiei electrice veţi avea legătura asigurată.

[ Sus ]

 De ce instalaţii am nevoie pentru a mă conecta la legătura fixă?

Specialiştii noştri efectuează evaluarea instalaţiilor de telecomunicaţii a Dvs. şi vă vor indica de ce aveţi nevoie suplimentar. De către specialiştii companiei noastre au fost elaborate diferite variante de conectare în dependenţă de numărul de telefoane şi tipul de STA a clientului pentru funcţionarea perfectă a telefoanelor Dvs.

[ Sus ]

 De ce tarifele «Sicres Telecom» sunt mai reduse?

Datorită faptului, că noi utilizăm alte surse de transmitere a datelor şi sisteme de operare la calculator, care ne permit reducerea preţului de cost al apelurilor.

[ Sus ]

 Deseori utilizez servicii fax, pot transmite şi a primi aceste servicii prin reţeaua Dvs.?

Desigur. Conform legăturii fixe garantăm recepţionarea faxurilor la  100 %, în cazul legăturii internaţionale – 50 - 70 %. În prezent tindem spre efectuarea unor servicii de calitate mai bună.

[ Sus ]

 Dispun deja de telefon, cum va fi organizată în aşa caz legătura?

Totul depinde de solicitarea Dvs. Noi vă putem conecta un număr paralel celui existent la aparatul de telefon şi apelurile vor funcţiona pentru ambele numere. Sau putem efectua conectarea separat la alt aparat de telefon.

[ Sus ]

 Efectuează audierea convorbirilor «Sicres Telecom»?

Confidenţialitatea convorbirilor telefonice ale clientului – este prioritatea de bază a companiei noastre. Mai mult ca atât, efectuarea acestora într-un format numeric este imposibilă. Orice informaţie privind clientul nostru este taina comercială a companiei.

[ Sus ]

 Există oare volume de convorbiri lunare obligatorii?

Nu, volume de convorbiri obligatorii nu există. Pur şi simplu cu cât mai mult vorbiţi cu atât mai mult economisiţi.

[ Sus ]

 Legătura fixă de la compania «Sicres Telecom» - este IP sau nu?

Nu, pentru transmiterea datelor noi utilizăm tehnologii numerice moderne. IP – este legătură internaţională, iar legătura fixă este o legătură staţionară.

[ Sus ]

 Pentru ce avem nevoie de serviciile «Sicres Telecom»?

Serviciile noastre vă permit de a economisi şi, respectiv, de a folosi aceste surse pentru alte necesităţi. Dispuneţi de o alternativă, şi, în cazul când alţi operatori se confruntă cu unele probleme, Dvs. puteţi apela folosind serviciul nostru. Concomitent dispuneţi de un serviciu de calitate.

[ Sus ]

 Pentru ce propuneţi Dvs. aceste servicii?

Facem aceste propuneri pentru că aceasta este afacerea noastră! Pentru ca alegerea vă aparţine Dvs. - propunem de a face economie în aşa servicii cotidiene necesare precum este comunicarea!

[ Sus ]

 Prin ce «Sicres Telecom» este mai bun ca alţi operatori?

Avem un sistem flexibil de tarife, serviciul clientelă activează 24 de ore din 24, compania dispune de un departament tehnic, care soluţionează orice probleme, în caz de necesitate – chiar cu ieşirea la faţa locului. Toate serviciile suplimentare pentru Dvs. sunt gratuite (distribuirea conturilor, facturilor etc.). Nu orice companie ce prestează servicii privind legătura internaţională vă poate propune şi o legătură fixă!    

[ Sus ]

 Propunând taxe reduse, care este profitul Dvs.?

Operatorul naţional dispune de un număr scriptic mare de administraţie, un număr mare de angajaţi şi desigur cheltuieli de regie respective. În compania noastră statele sunt mai mici şi respectiv şi cheltuielile. Utilajul performant permite reducerea cheltuielilor, datorită cărui fapt şi taxa pentru servicii este mai scăzută. Pentru compania noastră actorul principal este clientul, din aceste considerente preferăm profituri mai mici pentru bunăstarea clientului. 

[ Sus ]

 «Sicres Telecom» va efectua schimbări în reţelele sale?«Sicres Telecom» va efectua schimbări în reţelele sale?

Nu, noi instalăm utilaj propriu şi reţeaua existentă nu o afectăm.

[ Sus ]

Noutăţi | Servicii | Asistenţa clientelă | Compania | Soluţii | Parametri de calitate | Contacte