Sicres Telecom

Asistenţa clientelă
Serviciu clientelă

Abonaţii Sicres Telecom au acces permanent la Serviciul Clientelă - acest serviciu este orientat spre satisfacerea cerinţelor clienţilor (tel. 885-885).

Serviciul Clientelă realizează:

- Monitorizarea reţelei telefonice;
- Suport tehnic;
- Soluţionarea operativă a sarcinilor de ordin tehnic apărute pe parcurs;
- Analiza zilinică a datelor statistice de activitate;
- Efectuarea la timp a măsurilor de profilaxie

Aprecierile clienţilor privind activitatea Serviciului Clientelă:

„E foarte plăcut să comunici cu angajaţii Serviciului. Politeţea şi atenţia ajută foarte mult în lucru, oricînd poţi primi ajutor în cazul cînd nu cunoşti în ce fel se poate de sunat într-o ţară sau alta.” /D-na Galina Sîrbu/

„M-am obişnuit deja să nu mă neliniştesc cînd ceva nu este în regulă sau cînd am nevoie de explicaţii. Mă adresez serviciului fiind sigur că voi primi ajutor”. /Dnl Victor Odajiu, pensionar/

Noi vom fi fericiţi sa Vă vedem printre clienţii noştri !
Sicres Telecom – conectăm cu succes !
Versiunea pentru tipar
[ Înapoi | Început | În sus ]